time for crazy.

som vanligt så vet jag inte vad Vit helg innebär. Lovade mig själv att inte dricka denna helgen. Lova mig själv grejer är inte min grej helt enkelt. Imorgon ska kussen ha inflyttningsfest - inte kan man vara nykter då?! Nej, lite vino tinto sitter alltid fint. Vin är väll inte så onyttigt heller? En flaska vin om dagen ska vara bra ju! Oj, menade ett glas.

Ikväll har jag bara sett film och tagit det allmänt lugnt. Måste börja planera mer att göra om dagarna. Har visserligen jobbat idag, men jag känner mig så slö. Som jag går på tomgång. Så, nu ska jag komma back to Yes-man-livet! Börjar imorgon med att åka med brorsans flickvän till Malmö, med hennes två barn, på shoppingrunda. Ska bli himla trevliga. Fast, innan det ska jag ner om på gymmet och motionera lite! Har ätit fredagsgodis, såklart, som måste bort (det hinner väll inte lagras nu över natten? hahaha).

Lyssnar just nu på underbara Roxette!!! Old times = wonderful times!


Let's go crazy mañana!

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0