mot Malmö!

Snart kommer Marielle och hennes småglyttar, och då drar vi till Malmö för lite shopping på Entré! Måste nog inhandla några b-h:ar...! Fick inte tränat i förmiddags heller. Mådde halvt illa när jag käkat frukost innan - åt jag för mycket kanske? Haha, I bet that's why. Inte så värst kanon! Men nu mår jag bättre! Solen skiner ute, trots att himmeln vimlar av svarta moln. Inget regn tack. Igår räckte!

I veckan måste jag ut och springa minst 1,5 timmar. Måste känna efter hur mitt knä känner sig. Bara se så att det klarar av att springa så länge, så jag inte måste vika mig typ över halva bron när Broloppet går nästnästa helg! Hade ju inte varit så värst kul. Måste lägga upp min taktik dessutom. Haha. Är säker på att jag måste gå, men hur mkt? Jag är faktiskt sjukt orolig för mitt knä - något jag inte var innan. Vill ju inte skada mig på nytt liksom........

Well, well - allting löser sig. Nu måste jag hoppa i lite kläder!

Puss / Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0