mors dag- mys!

gårkvällen var lyckad, minst sagt. Jag hade en riktigt rolig kväll, vilket de flesta verkade ha haft! Var längesen jag var så förståndig dessutom. Slutade dricka sprit runt elva-snåret, och laddade kroppen med vatten. Var ju uppe innan sju i morse! Svindrygt att öppna på jobb, men vad gör man inte för att fylla på i kassavalvet?!

Så jobb till 16 idag. Hem, in i duschen, hoppade i fräscha kläder, hoppade ut i uterummet för att spendera kvällen - fram till nu - med familjen + farmor med god mat följt av glass och kaffe - och massvis med kaffe! :D Nu ska jag se The Proposal, för typ 20000 gången. Varför är jag svag på romantiska komedier?! Alla förutom Heartbreak kid - den filmen suger verkligen! Haha!

Puss

Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0