back on track.. ?!

Livet leker. I love it. Jag och Emma åkte iväg på semester till Spanien och Marocko förra söndagen. Kom hem i tisdags. Vi hade det muy fantastico! Spanien är ett helt fantastiskt land. Jag förstår verkligen inte varför jag inte varit där förr?! I can tell you THIS much - This was only my first time! :) Måste lära mig spanska FOR REAL nu också. Jag klarade mig helt klart med min skol-spanska, men det är ju ett sådant fint språk. Tänk vad SNYGG man hade varit om man gått på med flytande spanska. Tilltalande, jadå! ;)

Nu är man back in reality. Suger. Har jobbat idag. Hela förmiddagen. Man ska vara glad att man har jobb, så jag borde inte klaga. Men vem vill jobba, när man tänker sig själv liggandes på en beach någonstans ute i världen, eller drickandes en iskall paraply-drink?! Truth - That you always wake up from a dream.

Nu tänkte jag i alla fall börja blogga igen, så smått. Får se hur mycket jag måste "rensa" ur mig. Jag älskar livet just nu. Det är fabulous! Önskar dock att jag hade kunnat fått ett jobb utomlands i sommar, men man kan inte få allt! Plus att det inte är fy skam att få vara hemma under den finaste tiden i Sverige på året, njutandes av goda grillkvällar, myskvällar, promenader, beachdagar.. möten med mina vänner, nya människor - inte fy skam. It's called love actually.

Puss / Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0