Welcome to the adult world, Emma!

:D :D :D :D

Igår jobbade jag under dagen. Städade bilar. Inte så värst roligt, men lättjänade pengar till jag säga!
Stressade hem och stressade iväg till Emma, för att fira att hon blivit 18!! Äntligen liksom!!! ;) Hade en väldigt trevlig kväll!!! Först Kings Head, följt av Donna, och sist men inte minst Bar a bar. Kul att träffa gamla vänner! Stället som SUGER APPUNG kan faktiskt vara jävligt kul ibland :) Med andra ord ska jag sluta vara så dömmande! Haha, yeah right..

Är sjukt trött idag. Fast inte bakfull. Riktigt jäkla skönt! Jag och Ida ska ner till Beddinge idag, bo i stugan över natten. Ska bli himla trajvligt! :D Alltså, DAMN what I love life!!!!!!!!!!!!

Hoppas i övrigt på sjukt fint väder i veckan, eftersom jag typ är ledig. Typ!

Hoppas er helg varit bra!
PUSS / Em - Följt av lite bilder från gårdagens kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0