tired as hell.

Ska SNART hoppa i säng. Är redigt trött efter en väldigt stressig helg. Har jobbat röven av mig, hämtat brorsan i Malmö i fredagsnatt, var barnvakt igårkväll... ja, ikväll blev det bara filmkväll med brorsan, Conny och Marielle. Sjukt behövligt med lite fotölj-time! Såg typ Daybreakers?! Minns inte om det var så den hette. Vampyrfilm i alla fall. Helt ok faktiskt. Rätt rå dock. Haha. Man ska inte äta en god middag samtidigt som man ser på den precis!!!!!!

Körde till Svaneholm och gick två runder runt sjön idag, efter jobb. Sjukt skönt. Så himla mysigt också. Känner att jag går på MAX när jag trivs i miljön där jag går. Imorgon bitti ska jag köra en repris.. fast då ska jag jogga ett varv också! Fick ont i mitt knä idag när jag maxade walken! Men, nu är det ok igen?! Vet inte vad det betyder, men jag behöver nog inte oroa mig?!! Ändå är man lite orolig.

Idag sa en kund det SJUKASTE!
Kom in och tankade... betalade med kort och skulle slå sin kod:
- Jag vet inte om det blir rätt. Jag ser så dåligt - knappt med ena ögat!

OBSERVARA ATT KUNDEN KÖRDE BIL!!!
Borde man inte ge polisen sådana personers bilnummer?!?!
Det är så att man blir mörkrädd.

Nu, GODNATT!

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0