Starke Adolf!



Jag är stark. Dagens sanning. Fast å andra sidan är visserligen min bror en sticka! :)
Festen förra lördagen var awesome! Nu har man haft en vit helg och den kommande helgen kanske blir lika vit?! Ska jobba på studentfest på fredag. Lördag får vi se vad som erbjuds. Nästa helg igen är det i alla fall nya upptåg i Malmö, hos Claes. Då ska Conny och Marielle också med! ME LIKE! :)

Nu väntar en HELDAG på jobb. Först dagspasset, sen stängning ikväll. Fan vad jag är snäll som ställer upp (hehe)! Det regnar ute - so who cares? Det finns ju inget annat att göra en dag som denna liksom. Och vem älskar att tjäna pengar mer än JAG!?! :)

Have a rainy one!

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0