Solen skiner och I'm in love!

Det är denna tiden på året, årligen, som jag är kär! Kär i vackra Sverige! Våren kom (och försvann lika snabbt) och nu är det 43 grader varmt i solen i vår trädgård (vi har vindstilla dessutom!)! Mamma håller på att fixa poolen. Jag ska lätt ta ett dopp i eftermiddag! Är så GLAD över att få vara ledig en dag som denna. Så nu sitter jag här i uterummet med laptopen i knäet och bara njuter av porlandet från dammen, fåglarnas kvitter och solens strålar mot benen (som jag har utanför, exposed in the sun)! Detta är livet!

Igår stängde jag på Preem. Blev jättesent. Mådde piss redan som det var - ville bara hem och sova! Men grundstädning stod på att-göra-listan! När jag väl kom hem vid midnatt så var jag så uppe i speed att jag inte kunde somna. Mamma vaknade, sen satt vi uppe och pratade fram till.. HALV FYRA! :D Sen ringde brorsan i morse vid nio och ville komma hem på frukost. Stackars mamma som fick gå upp och göra honom sällskap. Haha! Jag började hata honom när han kom in och skrek GODMORGON vid tio-tiden (och därmed väckte mig). Han trodde nämligen att jag var vaken eftersom jag rört mig i sängen?!! Hallååååå, tro man ligger stilla som en död fisk när man sover?! - VILL DU DÖ?! var dagens första sagda mening till honom :)

Nej, nu ska jag städa lite till mamma och pappa, som ska ha gäster ikväll. Själv ska jag först träffa Hanna, sen filmkväll med Marielle!

Have a GREAT DAY! Life rocks!

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0