So many feelings..

jag är helt fullproppad av känslor. Bra och dåliga. Peppande och mindre peppande. Jag hatar mig själv för tillfället. I hela mitt liv har jag varit ett vältränat freak. Idag tittade jag mig i spegeln och insåg att jag någonstans på vägen gått vilse. Herregud så jag ser ut!!! Minns när man hade 4-pack på magen och synliga muskler. Konditionen var på topp. Jag vill tillbaka dit - jag SKA tillbaka dit. 4-pack är verkligen inte mitt mål nu. Frågan är om jag någonsin kan få det igen. Men jag vill bara känna mig på topp igen. Once and for all. Så, nu har jag gjort ett träningsschema! Ett grymt sådant dessutom. Jag älskar mina gamla iForm som jag har låtit legat och dammat ner sig. Så många tips och tricks, träningsförslag och hela program. Love it! Så, imorgon ska jag upp till gymmet direkt på morgonen. Och dagen därpå. Och dagen därpå. På riktigt. Inte bara dit för att "gymma lite". Här ska det svettas. Akta er så ni inte halkar!

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0