Skitväder och student!

Don't you just LOVE these days?! NOT! Kul för studenterna! NOT! Kul för mig? Lite. Mår inte helt 100 idag, så fick tyvärr hoppa träningen med Felicia :( Inget jag hade gjort i vanliga fall, även om jag mått lite halvkass, men jag ska ju jobba på student ikväll. Kan inte riskera att bli sjuk!!

Måste in om till Malmö idag, till Entré. Måste handla svarta tygskor, eller ngt annat praktiskt och fotvänligt till i eftermiddag. Väntar på bilen bara...! Regnar ju ute, så man kan inte njuta av sol. Känns rätt bra. Då vet man att man får saker gjort! :)

Nej, bäst att göra sig iordning!
Hoppas det kan bli uppehåll till studenterna går ut!!!!!!! Som när jag själv tog studenten 2005.
Precis innan dörrarna slogs upp för oss sprack det upp och solen lös på oss!!!!!! Det var grymt!! Något bra måste vi ju gjort under våra år, för att förtjänat det :) Minnen man aldrig kommer att glömma. Saknar det faktiskt rätt mycket. Wouldn't trade it for anything in the world.

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0