Lite tårta, tack!

Hade "genomgång" på jobbet idag. Lite småsaker som man måste veta när man är extraarbetare - typ allt då! Kände lite att det kändes onödigt för mig att vara där, med tanke på att jag redan lärt mig allt på egen hand, eller redan haft "genomgång" på det. Och mycket annat vi gick igenom kan jag ju redan... well, bör inte klaga, utan får se det mer som en uppfräschning av mitt kunnande! :P

I alla fall så kom vi loss runt 18. Rickard kom och hämtade mig, sen begav vi oss in till Ystad för att gratta Rebecka, som fyller 26 idag! Kom precis hem från denna supertrevliga kväll med skratt, minnen, tårta och lite cider :)

Nu tänkte jag hålla kväll. Imorgon är min plan att ta mig an Zumba, som jag skickade efter för ett tag sen! Lite dance mania i storarummet är alltid välkommet :) Ska till farmor och dricka kaffe också, plus köpa sprit till festen på fredag! Bio på kvällen också ja! Shit, vilken torsdag det kommer att bli! LOVELY! :)

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0