less dust!

Har precis kommit av telefonen med först Siba, sen HP! Min laptop har varit lite si sådär sista tiden. Har varit brännhet (feber?) när jag tittat på den fantastiska sidan www.free-tv-video-online.info eller filmer. Gillas inte. Så nu tog jag tag i problemet och ringde. Är med största sannolikhet damm som ligger och gror. Körde en rejäl blåsning med mina lungor. Inte för att det var rekommenderat, hehe, men vafan ska man göra liksom?!

Så, nu ska jag titta på Sherlock Holmes! :D

Solen skiner och jag har supersduperont i halsen. WHY?!?! Ändå har jag suttit ute i min lilla filt och njutit!!!!!!!

Sen är jag grymt avundsjuk på min vän Peter, som har åkt till USA idag, för att jobba där hela sommaren. Jag är grön.

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0