Ka-ching!

Klirr i kassan blev det efter gårkvällens servering! Trevlig kväll. Lite stressad emellanåt, men inget jag och Ingela inte klarade av! Grymma som vi är! ;) Kom hem i lagom tid. Somnade efter bröllopparets vals! Åh så vackert det var! Synd att man var så fed up with it innan igår, för bröllopet och allt var det innebar var fantastiskt! Snacka om att få sitt drömbröllop, sagobröllop! Viktoria var så vacker!! Jag tänker också stråla så på min dag.....!

Rickard fyller 26 år idag! Helt galet vad de växer upp fort (haha)! Snart kommer hela familjen hit och då blir det födelsedagsfrukost!!!! Jag ska jobba ikväll, så vi fick göra det lite annorlunda i år! :P GRATTIS BRORSAN!!!!!!!!!!

Nu, duschdags. Pappa garvade i morse när han såg mig. Sen garvade jag också, när jag såg varför han gjort det. Mitt hår såg ut som en, ja, vet inte riktigt vad. Knullruffs är en underdrift...! :D

Ha en kanonfin dag.
Solen skiner på oss!!!!!

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0