I miss NYC.



Idag har det fan gjort ONT i mig. Kom in en american på Preem också. Snälla, strö salt i såren bara. Nu ligger jag och tittar på Desperate Housewives - känner ännu mer saknad. Det är nästan så att jag skulle kunna tänka mig att ta ett Au Pair jobb på Manhattan ett år till, bara för att få komma tillbaka så smidigt, och billigt, som möjligt.

Kanske man skulle firat jul där i år? Nej, får bli sommaren nästa år. I jul måste jag ju spara pengar till Afrika.
Fick veta innan idag att vi ska till Egypten i höst också, med den Internationella Afrikakunskapskursen på Österlens folkhögskola. Ska bli sjukt kul!!!!!

Att resa är livet - eller Livet är att resa?

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0