Bröllopsyra!

Vaknade kl elva i morse av att Mattias ringde och sa att jag skulle börja jobba kl halv fem idag. Somnade om snabbt. Kl ett var det dags att börja dagen. Lite illamående, men inget allvarligt. Bakfylla är inte att leka med dock, så jag har druckit läsk hela dagen i hopp om förbättring. Och visst har det hjälpt :P

Har bröllopet på, på tv. Inte för att jag hoppar av gjädje inombords, men visst är det kul för vår kronprinsessa att hon ÄNTLIGEN ska gifta sig. Snart vigseldags! Jag tror jag sätter på Erik Hassle - Standing Where You Left Me en gång till, och fortsätter förälska mig i honom. Underbar röst. You go Erik!

Var i Malmö på feeest igår, därav den lilla bakfylla. Sjukt kul var det! Började med att jag och Felicia trodde att vi var på bussresa i Malmö. Shit, Kungsörnsgatan ligger då långt från stationen! Sen korkade vi upp. Och sen blev det dimma.

Uteplacet var naaaajs! Gött med 2 dansgolv, med bra musik! Borde dock lära mig att sluta dricka i tid. Hällde i mig den sista drinken innan vi skulle gå. Well done.

Nej, en dusch på detta!


- Emelie, får jag och *pip* grilla dig ikväll?!
- Haha, du är störd!
- Amen vill du veta hur man gör?!?!
- Jaaa...
- Jo, en sätter på dig där bak, sen suger du av den andre - sen snurrar vi dig!

Hahaha, kommer det någonsin bli tråkigt? NEJ!

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0