Borde sova..

.. men kan inte. Måste se mer Vampire Diaries.. hihi.

Blev jobb idag ändå. Det var den lediga dagen det! Well, well.. pengar är ju välkommet! :)

Har haft väldigt ont i mitt knä idag. Jäkla joggingtur igår!!!! När ska jag lära mig att gå inte så fullt ut? Probably never.

Blev myspromenad med Felicia innan ikväll, i underbara Svaneholm! Det var så kul att se henne igen - nu när hon är hemma igen på heltid (tills nya äventyr tar henne, vart? :))! VÄLKOMMEN HEM FELLE! :)

Tänkte köra lite sit-ups nu innan sängen kallar. Ska upp halv sex imorgonbitti.. jag, Lizette och Erika har heldag i Falkenberg imorgon. Utbildning it is! Can't wait! ;)

Puss / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0