Back to the US.

One way or another it's going to happen!!!!

Jag vet inte vad som hänt, men jag har faktiskt börjat tänka på att ta ett år till i USA som Au Pair!
Det är helt galet. Jag är verkligen OTROLIGT PEPPAD till det! Förra året hade jag kräkt på idén! Sinnes.
Men nu är jag i alla fall taggad. Jag kollar på internet var eller varannan dag. Är inne på skolor också.
Problemet är bara att det är dyrt. Skolor i USA är inga pengar man har i bakfickan precis! Fast på CSN! Haha!

Anyways. På ett eller annat sätt ska jag tillbaka till USA! SKA!
Kommer inte kunna åka tillbaka i sommar heller. Någonstans långt inom mig fick jag sätta stop!
Jag har inte ekonomi till det - who am I kidding liksom? Snart Polen, sen Tyskland.. sen Holland, sen Polen igen!
Sen börjar kursen och allt vad den har att bjuda på! Can't wait att åka till Egypten! Det ska bli galet roligt!
Sen Afrika. Shit, jag får panik bara jag tänker på det! Inte dålig panik då, utan sjukt bra panik. Om det nu finns! :D

Någon som vill dela lägenhet med mig på Manhattan starting next summer/fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0