UNDERBART!

Åkte till Nötesjö innan idag. Hälsade på. Var en del jag skulle fixa med dom. Åååh vad jag ville stanna! Saknar dom sååå!!!!! Nu är det ordnat så jag får lön där också. Skönt. Räkningar betalda, snackat med Folksam.. check, check, check. Jag andas lite lugnare nu. Känns skönt...

Ser framemot skolan imorgon, även om vi har tenta under förmiddagen, och jag har inte öppnat en bok än. Så ska jag iväg och jobba om en timme också, till stängning. Vad tänkte jag där?! Planering är min bästa vän - NOT!
Vill krama Malin i timvis! Jag behöver massa kramar känner jag, hela tiden. Är kramsjuk idag. Alltid.

Tänkte hoppa ner med snudan i papperna nu ett tag.
Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0