Fredaysmys, we like!

Igår var det en hektisk dag. Engelsklektion fram till halv tolv - fick köra racerfart hem - stoppade i mig lite konservmorötter, en advokado och äggröra con chili. Sen hoppa direkt i mina jobbkläder och så ner till Preem för att jobba.
Vi håller på att bygga om till konceptbutik. Jäkligt skoj med lite nytt and fresh, även om det är jobbigt nu när det är dammigt och minst sju byggarbetare på plats every day. Tur att man inte jobbar heltid :)

Kvar över fem körde jag hem: DAGENS var ändå när jag hoppade in i duschen FEM i SEX och TIO ÖVER var jag på cykeln och mötte upp Emma. Inte naken då, utan ren, fräsch, sminkad och PÅKLÄDD :) 15 minuter - det ni! Jag önskar jag hade det dokumenterat! Once in a lifetime-upplevelse!

Blev en svintrevlig kväll hos Matilda. Med våra vinglas och sjuka humor fick vi ont i magen i omgångar. Konstigt att man inte har sexpack, kan tyckas!

Familjen håller på att göra leverkorv (urk) och jag är instängd lyssnar på en av mina bästa vänner; Spotify och pluggar. Nästa vecka är det rundtur i Malmö med guidning - on english of course! Joina oss vet jag!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0