För idag är ingen bra dag.

Igårkväll var det naaaaaaaaaaaaaajs! Emma och jag har bestämt oss för att åka till Alicante en vecka i april! Ska bli sköööönt. Nu måste man bara samla på sig ett kapital också. Lätt som en plätt!? Haha. España, där har man aldrig varit (chockade?) - verkar vara riktigt fint! Och så med Emmsan! WIIIIE :):):)

Min brors dator var cp DOCK. Went black typ 20000 ggr. Fick starta om den i omgångar! Rätt så mycket INTE OKEY!

Idag har jag 1000 saker att göra. Var tvungen att ta mig ledigt från skolan om jag ska hinna. En massa ångest över det!!!! Telefonsamtal hit, telefonsamtal dit. Fixa med försäkringar, räkningar.. denna stress. Jag kan knappt bärga mig till den 1a april är över, och då jag har min examen! DÅ ska jag andas igen!!!! Fast, det lär jag nog hinna i Thailand också visserligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0