FAAAAN!!!

VAD NU DÅ????? Spotify fungerar inte. Jag fick avinstallera programmet... sen låter mitt Norton inte mig installera om det! I don't get it. Hur ska jag kunna klara mig utan Snow Patrols sköan album ikväll??? :(

Tur att man måste plugga då, eller? Hrm. Tenta imorgon. Omtenta på Europakunskap. Började precis kolla på papperna. Åh, jag orkar inte. Vart är min vilja? Den är gone. Tur att jag har Malin vid min sida. PUSS på dig honey!

Nu ska jag och brorsan dricka kaffe. Jag plugga och han spela NHL (loser-varning?) :)

Jobbandet gick bra idag. Jobbade över 1 timme. Vart tog dagen vägen? Bara sprang iväg. Älskar att vi ska få nytt!!!!!! Slipper man det gamla tråkiga!

Imorgon ska jag träffa världens finaste Andreas. Vad jag längtat hela veckan!!!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0