Dags att starta dagen?

Sitter med laptopen och faktablad om Europa ligger utspritt över bordet. Försöker plugga. Går relativt bra. Som vanligt så jobbar jag bäst under press, så dagen innan tenta is a perfect way of doin' it!

Ska snart hoppa i lite kläder och göra något ärende till min bror. Solen skiner ute, vilket är nice. Kan slå vad big money på att det är SVINKALLT ute dock, vilket inte gynnar lika mycket - MEN så länge det inte snöar så!

Börjar jobb kl 12. Mindre nice, men måste ha pengar. Åker till Thailand om TRE veckor. Helt sjukt. Inte sjukt som i shit-this-is-sooo-exciting, utan mer som i shit-jag-har-ju-inte-hunnit-göra-allt-jag-ska-innan-jag-åker-bad-feeling. Hoppas jag kommer på bättre tankar snarast.

Haha, fan vad jag älskar ICA-reklamen där de gör en fuling av GinaTricot. Haha. FAN BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0