Oväder?

Vår sista lektion blev inställt pga eventuellt snöoväder. NÄR ska detta helvete ta slut? Visserligen snöar det inte - än så länge. SKÖNT!! Men det blåser så in i. Lite "läskigt" att åka tåg hem nu vid middagstid. Trots att tåget kör på rälsen typ två ggr i timmen, hade snön ändå yralt igen spåren. Mysigt, sure. Men ännu mer creepy. Tänk om tåget hade spårat ut? Ja, TÄNK OM! ;) Var fint att få komma hem tidigt iallafall.. äta MAT till lunch, istället för de knäckemackor med makrill i tomatssås som var det enda jag hann att slänga ner i väskan i morse. Det är ju inte ens gott. Vad tänkte jag där? Haha.

Ikväll ska jag ha lite kompisar över. Myskväll. Dricka lite vin och sjunga lite SingStar?! Typ :)
Ska bli väldigt trevligt iallafall!!!

Nu ska jag se ytterligare ett avsnitt av the Vampire Diaries, innan jag får ta mig en liten nap!
Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0