Nu e' de fredagsmys!

Today has been - and IS - a beautiful day!!! Glädjen håller i sig. Solen skiner ute!!! Även om det är ton med slask på gatorna, well I DON'T CARE! Underbart! Vaknade med Andreas bredvid mig i morse.. så, sådär BRA började dagen :) Sen frukostmys på tåget till Ystad med min favorit-Malin! Sen hade vi typ nästsista lektionen med Mark idag. Tråkigt. Svintråkigt. Han är en himla bra lärare, det ska han veta (like he doesn't already)!
Han ska ha cred. för det iallafall. Precis som alla andra lärare denna utbildning bjudit på! 2 veckor kvar.. känns hårt.

Nu, medans jag tittar på Friends, ska jag plugga lite Världen.
Ikväll blir det bio. Snabba cash, once again ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0