Nervösiteten kicks in!

Sååå nu sitter jag här och råpluggar bara ngt timme innan tentan. Känns som att jag har grepp om det, men ja.. jag har ju något otalat med muntliga prov. Nervösiteten kommer dränka mig och jag kommer antagligen att svamla. Måste kunna det som ett rinnande vatten för att ha nååågon som helst chans. Och det kan jag inte. Än :)

Sen nu har det typ slagit mig att jag ska åka imorgon!! Imorgon - IMORGON! Ja, lite ökar väll min hjärtrytm, men inte mycket. Inte än. Har panik inför min packning. Allt jag kan tänka på är allt inför resan.. tänker inte alls på det jag borde göra; studierna! Sista dagen idag ju, och jag är efter. Jobbigt.

MEN MEN. Nu kommer snart brorsan och farmor. Hela familjen ska käka frukost tillsammans. Ska bli myspys.. och gott med frukost. Damn I'm hungry!!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0