Málaga i maj!!!!

Igår bokade jag och Emma reeesa!!!!! Det blir 10 dagar i Málaga, España. Ska bli himla roligt!!!! Vi har hyrt lägenhet i Fuengirola. Läste sen att det visst var väldigt svenskt?! INTE helt ok, men vi tänkte ju lite vara där HELA tiden - med lite utflykter och äventyr så slipper vi nog svenskarna ;) Ser vi framemot!!!!! 16 - 25 maj! :D



Sitter och tittar film, fast jag borde plugga. The Ugly Truth. Bra film actually! Jag gillar Heigl, hon är skön!





Jag är besviken. Kan inte lägga det bakom mig av någon anledning. Jag brukar vara bra på att göra det. Men inte detta.
Så, jag reser mycket - försöker resa så mycket jag kan. Leva medans jag är fri att göra det; innan jag har fast jobb och lägenhet som håller mig tillbaka. Jag jobbar röven av mig för att ha råd. Jag vet hur jag hittar billiga flyg, bra sätt att bo på etc, etc. DÄRFÖR kan jag resa. Tro inte att jag smäller upp 10,000 spänn på varje resa jag gör. Långt ifrån. Och TRO INTE att jag får pengar av min farmor! Hur kan man ens få för sig en sån sak?! Fast det är klart. När du får en massa presenter i julklapp eller på din födelsedag, får jag en slant till min resekassa. Jag önskar mig det. Jag prioriterar det i mitt liv. Jag har ingen bil, ingen lägenhet, dyra kläder, råd att äta på restaurang när jag vill - I'm not you.
Jag är evigt tacksam mina föräldrar som står ut med mig hemma fortfarande! Men när dagarna är som de oftast är för min del; 7 till 22.30-långa med först skola och sen jobb, stör det dem inte. En dag kommer jag också sitta i en lägenhet, ha bil, skulder och spara 500 kr av min lön varje månad, men än är jag inte redo för det. Jag är fortfarande redo för världen. Hatar att bli besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0