KAOS = LYCKA!

Idag är jag GLAD! Vaknade i morse av att Malin ringde:

- Förlåt att jag väckte dig, men du kan somna om igen för våra lektioner är inställda!

Stackars Janne! Han var säkert insnöad där han bor;

- Han har sagt att han bor utanför Kristianstad!
- Jaha, då är han nog från Åhus!

- Säger man inte att man bor i Åhus då?

Idag blir det, förutom en maaaassa kaffe, även tentaplugg och ikväll blir det lek med Emma och Tobias! Jag är sprudlande glad idag också! Känns som en evighet sen jag kände såhär ända in i benmärgen! Så mycket att se framemot nu också! Massvis av grejor! Resor, fester, träning, FILMER (till och med), mys!!! Ja, 2010 är nog fan mitt år!!!! (iallafall i år!?! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0