Ge mig fredag!!!!

Började med att jag blev sinnes-yr igår på tåget in till skolan. Lite illamående och ja, yr. Konstigt. Kan bara minnas att jag mått sådär.. när jag varit SJUKT bakis!?! Vetifan vad det var! Mådde dåligt resten av dagen, tills jag kom hem till Andreas. Där började jag må bra igen. Idag är det same old story. Jag förstår det inte..! Antar att jag är sjuktider nu?! Anyways så stannade jag hemma idag. Sov ut, dricker varmt, snuvas av mig.. tycker synd om mig själv. Ja, det är aldrig fel att ha en anledning till att göra det ;) Ska försöka plugga lite nu också. Känns som att allt man läser går in på ena sidan, och ut på andra. Ett minne blott.

Lite Twilight i bakgrunden and I'm good to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0