Check!

Såå först blev det sagt att jag fick IG på min Redovisningstenta, men så visade det sig att jag fått G ändå. Så min lilla ledsna min är nu GLAD igen. I morse skrev vi ännu en tenta, i engelska. Den var lite svårare än vad jag hoppats på. Visste inte hur jag skulle plugga till den heller. Förhoppningsvis har det gått bra.

Känns sjukt skönt att jag tagit heeela min lediga eftermiddag till att pluggat på. Det var längesen jag verkligen tog TAG i mig själv. KRYSS I TAKET! Tenta i Världenkunskap nästa vecka. Muntlig. Undra hur det ska gå!?!

Ikväll ska jag till min favorit, Andreas :) MEN såg precis på Skånetrafiken att alla tåg som i vanligt fall går när det är rusningstrafik, är inställda. Känns ju fint. Pust. Såååå nu får jag sitta och uggla här hemma (plugga lite till?) ännu en halvtimme till. Det blir nog bra.

Imorgon blir det a great movie i repris, plus mysmiddag på Bröderna M. Ska bli trevligt!! och dyrt... haha!
Allting fungerar med Emma och Tobbe-Bobbe!

Ha en fiiiin kvääääääll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0