Sluuuutaaa..

jag MÅSTE sluta shoppa online. Helt galet vad pengarna har en tendens att försvinna när man gör det. Jag saknar dessutom gamla hederliga sedlar. Kort. Kort har gjort oss (jag kan väll bara prata för mig själv) - MIG - blind. Pengar är ingenting man kan ta på längre. Ingen vetskap om hur mycket man egentligen har. Eller hur lite. Beror ju på hur man ser på saken. Anyways, jag kanske ska lyda fars råd - klippa visa-kortet och köra på bankomat-kort! Haha ja, det var nästan kul. Om det bara hade gått.. Måtte jag få hjälp.

Ikväll har jag och Emma varit inne i Malmö och ätit god middag (Lövbiff, pommes och bearnaisesås) på Mando Steakhouse. Såklart blev det vitlöksbröd till förrätt, cider att svälja ner med, och en gooood chokladkaka till efterrätt. Kom på att vi skulle hyra film när vi var back in Skurup, så vi hyrde I Love You, Phillip Morris. Stundvis rolig, men lite rörig? Sorgligt slut.. usch nej, jag ville se MER humor! Skratta, det vill vi. Länge leve Att leva läääänge!!!!

Har träningsvärk, och mer blir det imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0