Storstäd i garderoben!

I morse tog jag tag i mig själv. Trots att det gjorde ont i hjärtat på mig att lägga ner vissa gamla godingar i papperskassen som ska få åka vidare till ett u-land och bli ett favoritplagg för en liten flicka (eller pojke?) kunde jag ändå klämma fram ett leende när jag stod där 4 timmar senare och såg att jag gjort plats till MER kläder! Sååå nu behövs bara en liten inkomst, så man kan fylla på mitt numera befintliga tomrum. Haha. Patetiskt. Nej men det var skönt att få RENSA lite bland alla kläder. Vissa kläder har jag fan haft sedan ettan på gymnastiet... galet slitna. Det kändes lite som att säga Hejdå till sitt gamla liv, and Hello future!


Bombnedslag?

Har hunnit med ett besök hos tandläkaren idag också. Tyvärr tog det inte mitt rekord på 3 minuter.. blev 4 minuter. Jag skyller den där extraminuten på att de ville ha mitt nya mobilnummer. Det är faktiskt SJUKT att jag har så FINA tänder som jag har. Jag älskar det! Har inte haft ett enda hål på mina snart 23 år. Inte heller något annat skit. Kanske är det så att godis MOTVERKAR karies?

Jag hoppas att min kära chef ringer imorgon. Jag vill jobba!
En dag har jag gått hemma. Jag har haft fullt upp. ÄNDÅ har jag myror i brallan och pill i fingrarna.
It is true what they say: Cash IS King!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0