Graduation, and back on track.

I söndags kom jag hem från Thailand! I måndags hade jag min examensredovisning och i onsdags åt vi examenslunch och fick våra betyg! Whoop whoop! Helt sjukt! Känns galet bra, samtidigt som det känns jobbigt. Vad väntar nu liksom? Ja, jag har ju lite planer framöver, men ändå.. livet känns så öppet nu, jämfört med vad det gjorde innan. Och jag är ju som jag är - öppen för allt!

Nu är jag tillbaka på Preem för tillfället - för våren och sommaren. Känns skönt att ha något. Jobb som jobb när pengar är viktigt - vilket det alltid är.

Ikväll är det påskmiddag med familjen. Eller påskmiddag och påskmiddag.. vi ska grilla! Älskar att våren är här! Fast, än har jag vinterjackan på. Jag fryser ju fan i 19 grader om det skulle vara så. Är ju van vid Asienväder! 45 grader, ja tack!

Slut på rasten. Cykling tillbaka till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0