Freeedaysmys!

Jag älskar fredagsmys! Så himla... MYSIGT :) Idag har jag jobbat hela dagen. Svinnice har det varit. Dagen bara rann iväg! Älskar att känna det så! Man tittar på klockan när man kommer klockan åtta och nästa gång så blickar man klockan tre på eftermiddagen. Love these days! Sen finns de långsamma också, men de vill jag inte tänka på nu!

Kvällen spenderade jag hos underbara Lindqvists! Tacos och skratt vid middagsbordet och forsatt skratt, men talang-titt vid soffan därefter! Godis och kaffe! Jodå, min sista helg med snacks och skit! Choklad har jag dock hållt mig borta ifrån.. det är jobbigast att säga hejdå till. Snyft...!

Felicia kom in om Preem idag också. Så UNDERBART att se henne igen! Insåg hur mycket jag SAKNAR HENNE typ alltid när hon stod där och smilade! I veckan är det träff :)

Nu är jag superdupertrött efter en - konstaterat - lång dag och lååång promenad med Emma!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0