Då har man ätit sitt sista choklad..

Det tog emot. Jag njöt visserligen inte ens. Det skulle bara ner helt enkelt. Imorgon är mitt första besök hos dietisten. Undra vad hon kommer säga! Ska bli väldigt intressant. Och KUL! Jag ser framemot att sätta upp lite mål, kämpa lite... visa vad jag går för!

Dagen har varit lång, och händelserik! Började med att kila iväg till jobb klockan åtta. Städade en bil, körde lite ärenden.. that's about it. Blev lunch hos farmor. Även eftermiddagskaffe! Sen träning med handbollen. Fast jag var ute och sprang 5an, sen gjorde jag lite armhävningar, situps och sådant skit :) Kommer med all säkerhet ha träningsvärk imorgon! Eller i övermorgon.... :) Kvällen blev det hemma hos Emma!!!!! Heeele familjen satt och tittade på House! Myyyspyyys!

Sen råkade jag avslöja för Marianne och Garry att Frida har piercat sig i näsan... ojojoj..! De blev inte glada, men inte arga heller! Om man bortser från att Marianne sa att hon skulle bli ovän med Frida om det var sant. Haha. Men sen lugnade hon ner sig :) SORRY FRIDA!! Men som Garry sa; du är ju ändå 21! ;)

Imorgon blir det ett besök i Lund hos Li! CAN'T WAIT!!!!! :D
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0